הפרובוקציה: צעירי מרצ תלו דגלי תועבה על משרדו של הגר"ש עמאר

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on הפרובוקציה: צעירי מרצ תלו דגלי תועבה על משרדו של הגר"ש עמאר

    במהלך הלילה התקבל דיווח לפיו בבניין הרבנות בירושלים ברחוב החבצלת נתלו דגלי תועבה וכן צוייר הדגל על גבי הכניסה למבנה • המשטרה פתחה בחקירה במסגרתה צוות זיהוי פלילי הגיע למקום

    מרן הראשל"צ הגרש"מ עמאר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    12:47
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on היסטוריה: טראמפ חוזר בו מפתרון שתי המדינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש בשעת לילה תלו אלמונים דגלי תועבה בפתח משרדי הרבנות הראשית לירושלים שם נמצא משרדו של הגר"ש עמאר, זאת כמחאה על דברים שאמר בריאיון עיתונאי. הפעילים אף ציירו על המדרכה את דגל התועבה באמצעות גיר.

    ממשטרת ישראל נמסר כי המשטרה פתחה בחקירה כדי לאתר את אותם אלמונים, אך הללו לא הסתתרו, ובעמוד הפייסבוק של צעירי מרצ חשפו הפעילים כי הם תלו את הדגלים וכתבו "החלטנו לא לשתוק על הדברים של הרב עמאר בשבוע שעבר. לא נוותר על העיר האהובה והמגוונת שלנו, אנחנו דורשים שהרב עמאר יחזור בו מאמירתו ויבין שהוא משרת כנבחר ציבור- ותפקידו לאחד ולא לפלג, בטח לא להסית לרצח".

    צעירי מרצ ירושלים ופעילי תא מרצ באוניברסיטה העברית, בתגובה לדברי הרב עמאר על הקהילה הגאה ציירו בכניסה למשרד הרבנות הראשית בירושלים (משרדו של הרב) דגל גאווה בגיר ותלו דגל פיזי בכניסה (מצ"ב תמונות).

    יו"ר תא מרצ באוניברסיטה העברית, גלעד בר-און: "אתמול בשעת לילה מוקדמת יצאנו פעילי מרצ ירושלים ותא מרצ באוניברסיטה העברית לרבנות ירושלים, משרדו של רב העיר, הרב עמאר". בראון הוסיף וכתב כי הפעילים תלו את הדגל וצבעו את המדרכה "אמירותיו מתירות הדם של הרב עמאר אינן מקובלות עלינו. בתור האנשים שמשלמים את משכורתו אנחנו דורשים שהרב עמאר יחזור בו".

    "ראש סיעת מרצ ויושבת ראש האופוזיציה במועצת העיר ד"ר לורה ורטון פנתה לרב עמאר ולראש העיר, שממאן לגנות את הרב המסית, עם דרישה זו, וחברי תא הסטודנטים של מרצ באוניברסיטה העברית דאגו לו להפתעה עליזה בבוקר".

    יו"ר צעירי מרצ ירושלים, שני כהן: "אנחנו לא מוכנים לקבל את זה שהרב הראשי של ירושלים, העיר שלנו, אדם שמהווה דוגמא לכל כך הרבה אנשים – יפלג ויסית. הדת היא לא תירוץ, לפי התורה יש הרבה דברים שדינם מיתה ואף אחד, לא משנה כמה דתי, לא חולם לחשוב שהם רלוונטיים היום – האמירה של הרב היא בחירה פוליטית שמפלגת, מפיצה שנאה ומסיתה לרצח.”

    היום (א') בשעה 16:00 יפגין אריה קינג מול לשכת הראשל"צ, הרב שלמה עמאר שליט"א, הרב הראשי הספרדי לירושלים.

    קינג קרא לציבור להשתתף בהפגנה ואמר "יחד נגן על כבוד התורה ועל כבוד הרב. הצביעות הזו של אנשי השמאל היא בלתי נתפסת: כאשר יפגינו "אבירי הזכויות" השמאלנים מול לשכותיהם של האימאמים בירושלים שמעודדים פגיעה ביהודים. כאשר יפגינו נגד מורי ההלכה המוסלמים שנתנו היתר להרוג את מי שמוכר נכסיו ליהודים… אז, ורק אז לא נתנגד למחאת השמאל, נגד רב ש"חטא" בכך שציטט את ההלכה היהודית ואת התורה הקדושה".



    1 תגובות

    מיין תגובות